Wednesday, January 29, 2014

Minu arvuti ja Minu unistused.



Tere!

Minul on praegu lauaarvuti, mis on toodetud ORDI firma poolt , Logitech hiirest ja klaviatuurist ning LG monitorist.Minu arvutil on Windows 7 operatsioonisüsteem ja Microsoft Office 2010. Minu arvuti protsessoriks on Intel Core i3 cpu ja selle kiiruseks on 3,07 GHz. Minu arvutil on mälu  4 GB. Minu arvuti operatsioonisüsteem on 32-bitine. Mina unistan tulevikus omada lauaarvutit ning PC-d. Tal oleks komplektis hiir ning klaviatuur ning mõlemad juhtmevabad, kus oleks kaua aega kestev aku. Samuti on kõik arvuti korpuses olevad osad pandud monitori sisse. Samuti oleks arvutis olemas Windows 7 ja Office 365 .Arvuti võiks olla energiasäästlik ning ei kuluta palju voolu.Samuti võiks arvuti monitor olla õhuke nagu tahvelarvuti.Samuti võiks tulevikus olla internet 1 000 Mbit/s.


No comments:

Post a Comment