Wednesday, March 26, 2014

Ergonoomiline analüüs

Minu arvuti asub suure laua peal ning seal on mugav ja laua kõrgus on hea. Halb on see, et meil ei ole arvutitooli kus saaks istmekõrgust endale sobivaks panna. Muidu saab kõike asju laua peale panna ja sättida ning jalgu saab mõnusalt laiutada. Arvuti asub meil teleri kõrval ning see vahest häirib, kui televiisoris käib hea saade ning tähelepanu läheb selle peale. Valgust saab minu kuvaris reguleerida, kuid kuvarit võiks välja vahetada. Minu arvuti tööasend on hea kuid seda saaks parandada kui mul oleks olemas arvutitool ning kuvar võiks olla uus! Mina kasutan arvutit 1-2 tundi päevas ning ülejäänud aega on minul piisavalt puhkamise jaoks. Probleeme minul silmadega ei ole. Vahel kui ma kipun liiga kauaks arvuti taha jääma, siis võib nägemine natuke uduseks minna. Minu peamised harjutused on silmadega vaatamine lähedale ja kaugele. Minul on kodus trenažöör, millel ma jooksen ning ma mängin akordionit ning need aitavad mul olla elus terve, värske ja rõõmus. Kokkuvõtteks ma arvan, et mul on kodus hea koht kus vaadata arvutit kuid peaks mõnda kohta parandama, et mu ergonoomika oleks kodus hea.

No comments:

Post a Comment